Klachtenprocedure

Wanneer iemand om welke reden dan ook niet tevreden is met door Studio Dett geleverde diensten, stelt Odette Koelewijn het zeer op prijs als zij daarvan op de hoogte wordt gesteld. Studio Dett zal er alles aan doen om een klacht te verhelpen of om misverstanden, teleurstellingen of niet waargemaakte verwachtingen op te lossen.

Klachten worden in eerste instantie door Studio Dett zelf afgehandeld. De klachten dienen per email naar info@studiodett.nl gestuurd te worden. Studio Dett zal in alle gevallen binnen vier weken reageren op een klacht. Daarna streeft zij ernaar om binnen twee weken de klacht op te lossen. Mocht deze termijn niet gehaald worden, dan wordt de klager op de hoogte gesteld van de situatie. Er wordt dan een nieuwe termijn vastgesteld waarbinnen de klacht zal worden afgehandeld.

Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld, wat betekent dat Studio Dett op geen enkele wijze inhoudelijke informatie betreffende deze klacht zal delen met derden tenzij daar toestemming voor gegeven is van de klager zelf. Mocht de klager niet akkoord gaan met de oplossing van Studio Dett, dan kan hij/zij contact opnemen met onderstaande onafhankelijke derden. Studio Dett legt zich neer bij het oordeel van de onafhankelijke derde en eventuele consequenties worden door Studio Dett snel afgehandeld. Alle correspondentie met betrekking tot de klachtenregeling zal door Studio Dett een kalenderjaar bewaard worden.

EFT International

Voor klachten met betrekking tot EFT consulten. De voertaal bij deze commissie is Engels. Link naar complaints procedure van EFT International

NOBCO

De grootste onafhankelijke beroepsorganisatie voor professionele coaching in Nederland heeft een eigen klachtenprocedure. Voertaal Nederlands. Link naar klachtenprocedure NOBCO